El. Parduotuvė

DATALOGIC CRM: klientas, bene svarbiausias verslo elementas.

Privalumai
  • Pritaikomos vartotojo sąsajos;
  • CRM+ galimybės;
  • Grafikai ir statistika;
  • Išmanios ataskaitos;
  • Greitaveika su dideliais duomenų kiekiais;
  • Aukštas saugumas;
  • Informacijos rinkimas iš telefonų;
  • Automatizuoti procesai;
  • Patogus valdymas;

DATALOGIC CRM tai naujas požiūris į klientų valdymą. Kontaktų registras nėra verslo optimizavimo įrakis, bet nuo jo viskas prasideda. DATALOGIC CRM sistemos pagrindinis tikslas efektyviai kaupti informaciją ir svarbiausia ją panaudoti įmonės rezultatams gerinti. Nepasiribojant klientų informacij, o įtraukaint paslaugas, pardavimus, užsakymus ar kitus svarbius įvykius gaunamas pilnas įmonės vaizda ir aiškios kryptis.

CRM įrankių nauda labai ženklaii priklauso nuo duomenų įvedimo trukmės ir jų pakartotino panaudojamumo. DATALOGIC CRM įrankis yr apilnai integralus su el. komercija, sandėlio valdymu ar net prekių tiekimu kas ženkliai didina jo efektyvumą. Mobilaus telefono informacijos automatinis fuksavimas sutaupodaug laiko ir pateikia netikėtų rezultatų.

Integracija su siuntų pristatymo kompanijomis ir atsiskaitymo sistemomis gana savaime suprantami internetinės parduotuvės elementai. DATALOGIC eCommerce žengia dar toliau suteikdama galimybes integruoti ir su pasualyje populiariausiomis verslo valdymo sistemomis tokiomis kaip: Mycrosoft Dynamics, Epicor iScala, 1C ir t.t.

Teikiama nauda

Minimaliomis laiko sanaudomis maksimali nauda (neprisiriša prie CRM sistemo formalumu, o pritaikomas prie įmonei svarbios informacijos rinkimo ir analizės)

Didina kleintų pasitenkinimą (papildoma informacija apie kliento sutartis, jam suteiktas paslaugas ar parduotas prekes leidžia skalndžiau aptarnauti ir tiksliau pasiūlyti)

Efektivesnis darbas (darbas mobiliuose įrenginiuose, nuotoliniu būdu, centralizuota duomenų bazė realiu laiku pateikia informacija visiems įmonės darbuotojams)

Efektyvesni pakartotiniai pardavimai (turint informaciją apie kelinto įsigydas paslaugas ar prekes žymiai lengviau pasiūlyti papildomų paslaugų, kurios būtų jam aktualios)

Taupomasd darbuotojų laikas (centrinė duomenų bazė panaikina nuolatinius informacijos ieškojimus ir blaškymasi, sumažina klaidų kiekį dėl kurio prarandamas darbuotojų laikas) 

Išskirtinės funkcijos

Kaupkite tik tą informaciją kurios reikia (didelės pritaikymo galimybės leidžia paruošti vartotojų sąsajas pagal kiekvienos įmonės poreikius, nesukuria informacijos įvedimo tik dėl įvedimo)

Integracija su svetaine (galimybė klientams suteikti vartotojų sąsjas ar pateikti kitą aktualią informacija automatizuotai)

Informatyvus darbalaukis (Darbalaukyje pateikiama aktuali informacija su išvadomis, kurios leidžia lengviau planuoti darbus)

Naujienlaiškio galimybės (Centrinė duomenų bazė ir vartotojų grupavimas leidžia lanksčiai ri automatizuotai pranešti aktualią informaciją arba integruoti su populiariomis naujienlaiškio sistemomis tokiomis kaip mailchimp)

Sumanios ataskaitos ir paieška (galimybė gauti ne tik skaičius bet ir palyginimus ar išvadas)

Tai nėra tradicinis CRM (sistema nėra grieštai apibrėžto funkcionalumo tad leidžia papildyti, išplėsti funkcionalumą ir sklandžiai įlieti sistemą į verslą, o ne primesti ir apkrauti papildomu darbu)

DATALOGIC CRM nepasiriboja kontaktų valdymų, jo paskirtis efektyvumas ir darba su įmonės procesais. Į Jums rūpimus klausimus atsakysime kartu aptarę Jūsų poreikius ir sistemos galimybes. 

Turite klausimų, reikia konsultacijos?

Jūsų vardas*:
Kontaktiniai duomenys*:
Tekstas*:
 Siųsti užklausimą