Patobulinta el. parduotuvė
Surinkome šimtus pasiūlymų ir pageidavimų iš savo klientų, išanalizavome pirkėjų elgseną, įvertinome technologijų tendencijas ir geriausią patirtį sudėjome į el. parduotuvę. Mūsų diegiama programinė įranga nuo šiol turi dar daugiau naudingų smulkmenų yra dar lengviau administruojama bei yra dar greitesnė. Bet apie viską iš eilės.
Lankstesnis ir išmanesnis dinaminis filtras
Prekių paieška ir filtravimas yra viena iš svarbiausių el. parduotuvės funkcijų įtakojančių pirkėjų pasitenkinimą. Statistika rodo, kad greitai surasta prekė padidina apsipirkimo tikimybę iki 25% procentų. "Prekių nerasta" - tai kone blogiausias scenarijus Jūsų pirkėjui.
El. parduotuvės dinaminis filtras jau ir iki šiol leisdavo 94% atvejų to išvengti. O nuo šiol galite dar ir patys sukurti specialiai filtrui skirtas reikšmes, jas išdėstyti pageidaujama tvarka ir taip padidinti pardavimus. Tai padaryti yra paprasta, užtenka vos kelių mygtukų paspaudimų ir nereikią jokių sudėtingų konfigūracijų ar programavimo darbų.
Nepastebimi privalumai
Ar nebūna taip, kad dirbate su programa ir atrodo jog ji niekuo neypatinga, bet kažkodėl daug mielesnė nei analogiška? Mes tai vadiname programinės įrangos "patirtimi". Tik per ilgą laiką ir tik sukaupus patirtį, galima žinoti, kurie mygtukai reikalingiausi, kuri jų vieta tinkamiausia.
Atsižvelgdami į savo klientų įpročius bei mūsų pačių įžvalgas apmokymuose, patobuliname vartotojo sąsają. Dabar ji intuityvesnė ir lengviau suprantama. Tikimės, kad nepadaugės tokių "nusiskundimų": "...taip paprasta valdyti, kad neiškart supratau ir patikėjau jog taip gali būti iš tikro...".
Grįžtamasis ryšys ir analizė
Kas valdo informaciją - tas valdo viską. Šis teiginys elektroninėje erdvėje itin svarbus, todėl galite daugiau matyti ir žinoti kas vyksta. Detalesnės ataskaitos bei didesnis statistikos kiekis suteikia galimybes tiksliau ir greičiau priimti sprendimus. Matykite, matuokite, valdykite.
Džiuginkite klientus
Nieko nuostabaus prekybos centre šalia batų rasti batų valiklius, šalia šluotos - kibirą. Šis pardavimo būdas vadinamas kryžmine prekyba. Pasiūlyti pirkėjams panašias prekes bei priedus nėra taip paprasta kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Atlikti tyrimai* rodo, kad tokia, atrodanti smulkmena, kaip pateikti panašias, bet 10-20% brangesnes prekes padidina pardavimus. Sukaupę praktinę patirtį, sukūrėme naujų bei patobuliname esamus modulius skirtus kryžminei prekybai bei pardavimų skatinimui. Tai leidžia ne tik uždirbti daugiau, bet ir suteikti komforto pirkėjams.
Kiekybė ne visada reiškia kokybę
Reguliariai tobulindami sistemą, nesistengiame sukurti daugiausia funkcijų ar vien vaikytis madų. Nuolat galvojame apie praktinį pritaikymą, teikiamą naudą. Bendraujame su savo klientais, vertiname grįžtamąjį ryšį. Esame įsitikinę, kad ir Jūs įvertinsite mūsų pastangas būti geriausiais.
* Lietuvos e-komercijos lyginamasis tyrimas, © 2010 m. UAB "EMTN"